Lid worden?

Lid of begunstiger worden?

Openheid, diversiteit, tolerantie, inspiratie – dat vindt u bij ons in de vrijzinnige geloofsgemeenschap van de Parklaankerk in Driebergen. Wij houden van ruimte, van een sfeer van belangstelling en verwondering, van de inbreng van ons eigen geloof en ongeloof in onze mooie Parklaankerk waar traditie en toekomst elkaar ontmoeten.

De Parklaankerk is een vereniging waarvan u lid of begunstiger kunt worden. Leden en begunstigers kunnen overal aan meedoen. Het enige verschil is dat leden in tegenstelling tot begunstigers stemrecht hebben en kunnen meebeslissen over de toekomst van de Parklaankerk.

De richtlijn voor de jaarlijkse bijdrage voor begunstigers is 175 euro p.p. per jaar. Voor leden is dit 325 euro p.p. per jaar (echtparen 550 euro per jaar).

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden als lid of begunstiger? Stuurt u dan s.v.p. een e-mail naar info@parklaankerk.nl .

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972 JX Driebergen-Rijsenburg | info@parklaankerk.nl