Voorwaarden en tarieven

voorwaarden en tarieven

Hier vindt u de geldende gebruiksvoorwaarden.

De gebruiksvoorwaarden maken deel uit van elke overeenkomst tot gebruik van de Parklaankerk.

Tarieven verhuur Parklaankerk Driebergen

Verhuur is per dagdeel:

Bedragen per dagdeel:

Bestuurskamer (incl. hal , toiletten en keuken ).

Toegang uitsluitend via de zijdeur van de kerk. €   75,-

Kerkzaal (incl. hal, toiletten, geluidsinstallatie en keuken). € 220,-

Piano €   50,-

Orgel (uitsluitend met goedgekeurde organist) €   75,-

Beamer (incl. groot scherm) €   50,-

Gebruik ovens (na toestemming) €   25,-

Gebruik servies/bestek €   25,-

Borg € 100,-

Voor regelmatige gebruikers is in overleg een aangepast tarief mogelijk.

Bovenstaande tarieven zijn inclusief verwarming van de gehuurde ruimte(n), maar exclusief overige dienstverlening. Huurder dient zelf zorg te dragen voor het aanbrengen van de gewenste stoelopstelling, bediening van te gebruiken apparatuur (beamer, geluidapparatuur), e.a.. Ook dient de kerk opgeruimd en in de standaard-stoelopstelling te worden achtergelaten. Een handleiding is aanwezig. In overleg kan desgewenst, indien beschikbaar, technische ondersteuning/assistentie (bediening apparatuur) worden verleend. Voor deze dienstverlening wordt een toeslag op de huurprijs afhankelijk van het aantal uren assistentie in rekening gebracht.

Voor  catering verwijzen we graag naar Restaurant Groenland, op korte afstand van de kerk gelegen, of naar Lekker catering op de Traaij in Driebergen. Beiden hebben ervaring met catering in de Parklaankerk.

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972JX  Driebergen-Rijsenburg | info@parklaankerk.nl