Verhuur

De Parklaankerk is een gemeentelijk monument in Driebergen. De kerk is gebouw in 1929 in de stijl van de Amsterdamse School. De ligging is bijzonder: u vindt het gebouw in de Parklaan, te midden van lommerrijk gesitueerde woonhuizen uit de jaren ’30 van de vorige eeuw.

Graag stellen we het pand (de kerkzaal en/of de bestuurskamer) tegen vergoeding beschikbaar voor activiteiten die stroken met het karakter van het gebouw. Te denken valt aan huwelijksvoltrekkingen, muziekuitvoeringen, vergaderingen en workshops. Het gebouw is groot genoeg voor bijeenkomsten van groepen tot maximaal ca. 120 personen; klein genoeg om zijn intieme karakter te behouden bij groepen van geringere omvang. De standaard-stoelopstelling in de kerkzaal biedt zitplaatsen voor 50 personen. Uitbreiding tot 80 zitplaatsen in de zaal is mogelijk. Een goede geluidsinstallatie en muziek- en videoapparatuur zijn aanwezig. De kerk heeft geen eigen parkeerterrein. Wel zijn in de nabije omgeving voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

Heeft u belangstelling om de Parklaankerk te gebruiken voor:

· een congres

· een cursus

· een lezing

· een filmvertoning

· een muziekuitvoering

· een vergadering

· een huwelijk

· een uitvaart

of welk doel dan ook waarvoor het gebouw geschikt is?

U vindt HIER het verhuurformulier.

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972JX Driebergen-Rijsenburg | info@parklaankerk.nl