Overig verhuur

Verhuur Parklaankerk

De Parklaankerk is zeer geschikt voor repetities en uitvoeringen van muziekgezelschappen. Gebruikers roemen de uitstekende akoestiek en de sfeervolle ambiance. Ook leent de ruimte zich goed voor gebruik voor (grotere) familiebijeenkomsten, reünies, diners en andere activiteiten.

Het gebouw is groot genoeg voor bijeenkomsten van groepen van ca. 120 personen; klein genoeg om zijn intieme karakter te behouden bij groepen van geringere omvang. De standaard-stoelopstelling in de kerkzaal biedt zitplaatsen voor 50 personen. Uitbreiding tot 80 zitplaatsen is mogelijk. Een goede geluidsinstallatie en muziek- en videoapparatuur zijn aanwezig. De kerk heeft geen eigen parkeerterrein. Wel zijn in de nabije omgeving voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

Wilt u de Parklaankerk huren? Klikt u dan HIER voor het verhuurformulier.

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972JX Driebergen-Rijsenburg | info@parklaankerk.nl