Filmhuis Parklaan

Filmhuis Parklaan is het gezellige kleinschalige filmhuis van Driebergen. Voor een avondje uit, dichtbij huis, met aansprekende, aangrijpende of prikkelende films. Het team vrijwilligers bestaat uit: Neeltje Schravesande, Huib de Vriend, Jeanette van Ulden, Nico Kamphorst, en Maarten Putz, Bob Tempelman. Wij proberen een zo gevarieerd mogelijk aanbod te programmeren.

Naast een aanbod van goede films op groot scherm vinden wij ontmoeting een belangrijk onderdeel van de avond. Wij nodigen u dan ook uit om na de film met elkaar en met ons met een glas wijn of een sapje nog wat na te praten. Wij doen dit in sfeer in ons eigen filmhuis.

Na aanmelden en inloggen op de website www.filmhuisparklaan.nl kunt u kaartjes kopen zolang de beperkte voorraad strekt. De spelregels voor toegang in de Corona-tijd vindt u op de website, in de mailing en wanneer u bestelt nogmaals op de bestelpagina van ons ticketbureau Eventbrite.

Onze pluspunten: groot filmdoek, ontspannen, informele sfeer.

Wilt u zelf het gevarieerde aanbod bekijken om zo uw eigen keuze te bepalen? Gaat u dan naar de website: www.filmhuisparklaan.nl .

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972JX Driebergen-Rijsenburg | info@parklaankerk.nl