Warme tafel

warme tafel

Samen eten is een feest, daar gaan we van uit bij 'De Warme Tafel'.

Ieder seizoen wordt er een maaltijd georganiseerd, waarbij de warmte niet alleen afkomstig is van het vuur of de oven, maar vooral ook ontstaat tijdens de ontmoeting met elkaar. We hebben ruimte voor ca. 20 personen. Vanaf half zes staat de deur open en wordt wijn en sap geschonken in de kring. Om zes uur gaan we aan tafel voor een eenvoudige maaltijd. Motto: we leven niet bij brood alleen, maar ook door de aandacht voor elkaar. Om half acht ronden we de ontmoeting af.

Kosten: € 10.

Aanmelden kan tot drie dagen tevoren bij Minny van Oortmerssen en Arthur Modderkolk, tel: 0343-515868 of via de intekenlijst in de kerk. Het kan uiteraard voorkomen dat u onverhoopt niet kunt komen, ondanks het feit dat u zich wel hebt opgegeven. In geval van ziekte worden geen kosten in rekening gebracht.

In onze nieuwsbrief wordt maandelijks de datum vermeld.

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972JX Driebergen-Rijsenburg | info@parklaankerk.nl