Café Omzien

Café Omzien wordt gehouden in de kerk door de 2 pastores van de Parklaankerk: Maria van Schaik-Laan en Willem van der Meiden. Café Omzien gaat over thema’s als nabestaan, verlies van dierbaren en alleen achterblijven, rouw en zelfbeschikking. Op deze bijeenkomsten, verzorgd door (een van) de pastores, staat één thema centraal: er wordt deskundigheid gedeeld en de bezoekers kunnen met elkaar en met de pastores in gesprek gaan over hoe zij hiermee omgaan. In principe zijn de bijeenkomsten, met koffie, thee en wat lekkers, voor iedereen toegankelijk. De opzet is eenvoudig: een inleiding op het thema van een van de pastores, gesprekken van een uur in (niet al te grote) groepen en een afsluiting.

Opgave is niet nodig. Inloop vanaf 10.15 uur. In onze nieuwsbrief wordt maandelijks de datum vermeld.

Parklaankerk | Parklaan 7 | 3972JX Driebergen-Rijsenburg info@parklaankerk.nl